
Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest fundamentem handlu. Aby móc przyzwoicie sprzedać własny wyrób, czy też usługę konieczna jest należyta reklama.

Źródło: http://www.flickr.com
Ostatnio niezwykle wziętym rozwiązaniem stał się packshot. Dobrze oświetlone i skadrowane fotografie w dużej mierze wpływają na decyzję o kupnie. Ponadto profesjonalnie przygotowana sesja jest w stanie wyróżnić artykuł na rynku, dodać mu wartości, oddać charakter. Fotografia fotografia reklamowa wrocław reklamowa jest jedną z najistotniejszych odmian przekazu wiadomości o towarze. Najistotniejsze przy takiego typu reklamie jest skoncentrowanie uwagi adresata zdjęcia na towarze – więcej pomocnych rad na stronie.
Fotografia reklamowa Wrocław może być podzielona ze względu na przeznaczenie np: reklama zewnętrzna, promocja prasowa, reklama bezpośrednia. Fotka reklamowa powinna często za pomocą jednego ujęcia przedstawić to, na co w spocie reklamowym zajmuje 30 sekund. Za pomocą jednego zdjęcia musi być zademonstrowany cały ciąg atutów i zasięg produktu, lub usługi. Całość musi być tak zestawiona, żeby ośmielić nabywcę do zainteresowania się towarem.

Źródło: http://prasa.gutpr.pl/AwbudStandard/stary_rynek01.jpg
Zasadniczym powodem jest mała świadomość odbioru fotografii reklamowej, co przynosi ogromne potencjały ukrycia w niej przekazu, który dotrze do nabywcy niezależnie od poziomu skupienia na jej treści, Pewne części obrazu zostają w jego umyśle tym silniej, im dłużej i częściej jego spojrzenie dotrze na billboard, plakat, bądź inna wzrokową formę reklamy, jakiej nieodłączną częścią jest fotografia reklamowa.
Fotografia reklamowa jest także stosowana w firmowych broszurach i ulotkach, jadłospisu w kawiarni i restauracji, i analogicznych zastosowań handlowych, kiedy fotografie wzbogacają tekst – nawet przydatna strona, dobrze zajrzeć.