Maleńki gadżet, jaki jest niezwykle popularny. Choć nie są to spektakularne upominki, doskonale wypełniają swoją rolę. Długopisy reklamowe firmy to interesująca inwestycja. Posiadanie długopisu w torebce to konieczność.

Zawsze przecież trzeba coś szybko napisać. Wtedy musimy mieć ze sobą piszący długopis. W przeciwnym razie będziemy musieli zapamiętać wszelkie informacje, a pamięć jak wiadomo bywa zawodna. Miejmy na uwadze, iż długopis nie jest ciężki i nie zajmuje dużo miejsca. Miejmy go zatem zawsze ze sobą. Na pewno przyda się nam. Zwłaszcza jeśli wybieramy się na spotkanie biznesowe, istotną rozmowę lub szkolenie. Sprawny długopis jest wówczas niezbędny. Z tego powodu nośmy przy sobie przynajmniej jedną sztukę. Nigdy nie wiadomo, kiedy wpadniemy na kogoś znajomego i będziemy chcieli zapisać jego adres e-mail lub adres do korespondencji. Nie liczmy na urządzenie mobilne, bo w każdej chwili może się rozładować.
Dla działów marketingu jednym z wielu zadań powinno być przygotowanie materiałów marketingowych oraz dobrze przeanalizowanych wcześniej gadżetów. Sztandarowym przykładem są długopisy. Najlepsze reklamowe długopisy potrafią promować firmę, organizację, usługę bądź przedsiębiorstwo kilka lat. Ich produkcja nie jest zbyt kosztowne. Długopisy z nadrukiem robi się prosto. Wystarczy jedynie nawiązać kontakt z wybraną firmą, zdecydować się na konkretny model. W następnym kroku trzeba przesłać logo naszej firmy najlepiej w wersji wektorowej bądź w pdf’ie.
Autor: Howard Lake
Źródło: http://www.flickr.com
Kiedy grafik przygotuje projekt, prześle nam go do zaopiniowania. Za kilka dni będziemy mogli odebrać zrealizowane zamówienie. A po tym dystrybuować długopisy reklamowe. Nie zapominajmy o tym, że samodzielnie możemy wybrać konkretny model i barwę. Pomimo tego, że cosmo długopisy powinny spełniać funkcjonalną rolę, trzeba się wyróżniać. Zdecydujemy na takie rodzaje, jakie są charakterystyczne, a co za tym idzie rzucają się w oczy. Takie długopisy z nadrukiem zostaną świetnie zapamiętane. I o to nam przecież chodzi! Nie oferujmy swoim kontrahentom czegoś przeciętnego! Gadżety reklamowe świadczą o całej naszej organizacji. Nie możemy więc pod żadnym pozorem rozdawać brzydkich „upominków”.
Nie chcesz skończyć interesującego tematu na jednym artykule? W takim razie namawiamy do kolejnych – naciśnij hiperłącze (https://trojmiasto.optitaxi.pl/praca-taxi-trojmiasto) i przejdź na analogiczną witrynę.
Przez takie posunięcia możemy zrazić do siebie potencjalnych współpracowników a także szeroko pojętych odbiorców. Postawmy na estetykę, a dzięki temu zyskamy!