Telefonia dla zakładów pracy – innowacyjne możliwości

Telefonia dla zakładów pracy – innowacyjne możliwości

7 czerwca 2020 Off By admin
Duże przedsiębiorstwa potrzebują sprawnych i niedrogich rozwiązań związanych z telekomunikacją. Jest to szczególnie przydatne w firmach zajmujących się telemarketingiem, czy tych wymagających szybkiej komunikacji między różnymi działami. Spora ilość aparatów telefonicznych i urządzeń faksujących wymaga instalacji własnej centrali telefonicznej dla uniknięcia zatorów na linii komunikacyjnej.

Centrala telefoniczna pozwala na prowadzenie wielu rozmów z użyciem jedynie kilku linii telefonicznych. Na przykład jeśli firma posiada dział wsparcie technicznego, w którym znajduje się paru pracowników, nie jest niezbędne instalowanie oddzielnej linii i ustalanie oddzielnego numeru dla wszystkich. Centrala telefoniczna połączy petenta automatycznie z którymś konsultantem, nawet jeśli kilka linii jest już zajętych.

Postęp to spore możliwości

telefon

Źródło: www.morguefile.com

Dawniej centrale telekomunikacyjne były bardzo kosztownymi urządzeniami, będącymi w posiadaniu firmy telekomunikacyjnej. Koszty użytkowania zwiększały nagminne awarie i obowiązek obsługi manualnej. Na dzień dzisiejszy centrale cyfrowe są bardzo małe, prawie bezawaryjne i na tyle tanie, że największe firmy mogą w nie zainwestować. Tego rodzaju centrala (rekomenduję firma mercor centrala oddymiania) wymaga tylko właściwej konfiguracji przeprowadzonej przez fachowców z dziedziny telekomunikacji i może działać właściwie bez ingerencji z zewnątrz co pozwala ograniczyć koszty działania praktycznie jedynie do kosztów prądu zużywanego przez urządzenie.

Ograniczanie kosztów
Każda większa korporacja próbuje maksymalnie ograniczyć wydatki przy zachowaniu dużej wydajności. Korporacje zajmujące się telefoniczną obsługą klienta zamiast standardowych cyfrowych urządzeń wykorzystują centrale voip. Znaczy to tyle, że rolę aparatu telefonicznego pełni komputer który łączy się z serwerem spełniającym zadania centrali.

Masz jeszcze chwilę? Jeśli tak, to zachęcamy Cię do kolejnej witryny, na której przygotowaliśmy szczegółowe artykuły – kliknij w link księgowość kraków.

Ceny tego rodzaju rozwiązania voip dla firm są dużo mniejsze od tych, które należy ponieść w przypadku tradycyjnej centrali. Serwery są o wiele tańsze od centrali, firmy mogą oszczędzić wiele na telefonach a jakość wykonywanych usług jest dobra dzięki temu, że pracownik ma dostęp do zintegrowanego systemu z wykorzystaniem komputera. Ponadto rejestrowanie rozmów jest praktycznie prostsze, co zapewnia bezpieczeństwo i możliwość sprawdzania jakości pracy konsultantów.