Jakie są typy folii do zastosowań reklamowych i jakie dobrze jest używać w swojej pracy?

Jakie są typy folii do zastosowań reklamowych i jakie dobrze jest używać w swojej pracy?

21 września 2018 Off By admin
Mamy całkiem sporo folii na rynku, takie do zastosowań reklamowych można podzielić na materiały polimeryczne, monomeryczne oraz wylewne. Różnią się pomiędzy sobą cechami strukturalnymi, a więc przeznaczeniem. Każdy tego typu rodzaj jest wykorzystywany w zakresie innych form reklamy zewnętrznej.

Folie mogą być stosowane do produkcji każdego w zasadzie typu reklamy out of home. Są bardzo dobre jako media do zrobienia billboardów, aplikacji podświetleniowych, liter przestrzennych albo też grafik reklamowych. Pomimo wielkiej ilości możliwego użycia większość istniejących folii jest uniwersalna, co oznacza, iż możemy je zastosować zarówno w aplikacjach wewnętrznych, ale także zewnętrznych. Folie do wielkoformatowego druku cyfrowego są najczęściej samoprzylepne oraz bezklejowe (Lambda), jakie są przystosowane do pracy z różnymi typami atramentów. Folie jednakże najczęściej różnią się sposobem produkcji, zastosowaniem oraz przeznaczeniem do konkretnej technologii wydruku. Obecnie dość często spotykana jest folia samoprzylepna, najczęściej pod postacią folii monomerycznych, polimerycznych jak również wylewanych.

folia

Autor: DiamondBack Truck Covers
Źródło: http://www.flickr.com

Folie monomerowe posiadają zastosowanie w krótko oraz średniookresowych aplikacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych, jakie nakleja się na płaskiego typu nawierzchniach. Natomiast folie polimerowe używane są do średnio oraz długookresowych aplikacji, także wewnętrznych czy zewnętrznych. Co istotne, dzięki większej ilości plastyfikatorów jesteśmy w stanie je bez problemu stosować jako nośnik grafiki przy aplikacjach samochodowych. Folie wylewne to bardzo plastyczne materiały, najczęściej odpowiednie są dla bardziej wymagających długookresowych aplikacji. Najczęściej wykorzystuje się je do grafiki samochodowej z przetłoczeniami.

Odznaczają się także dużą siłą klejenia. Można ją rozciągnąć, przez co z łatwością umieścimy na powierzchniach trudno dostępnych, to znaczy w zgięciach czy przetłoczeniach. Często spotykana jest folia perforowana, naklejana jest na oknach różnych samochodów czy autobusów, sklepów i różnych lokali usługowych. Możemy w ten sposób na powierzchnię reklamową użyć dodatkowej przestrzeni, ponieważ folia (zobacz http://vincent.pl/kontakt/) perforowana nie będzie przesłaniała całkowicie widoku za oknem. Tak na dobrą sprawę nieważne jest, jaką folię kupujemy, ważne by była dobrej firmy, godna zarekomendowania jest folia (zobacz vincent.pl/maszyny-pakujace/owijarki-automatyczne/) Carbon, którą znajdziesz tu: Lambda. Firma ta posiada wysokiej jakości oraz solidne produkty do różnych zastosowań.