Telebim jako typ reklamy, w którą powinno się zainwestować, aby zdobyć w miarę dużą liczbę nabywców

Telebim jako typ reklamy, w którą powinno się zainwestować, aby zdobyć w miarę dużą liczbę nabywców

2 września 2019 Off By admin
Gdy wydajemy banknoty na reklamę, to przede wszystkim pragniemy, aby wydane w taki sposób fundusze przyniosły oczekiwany efekt w postaci większej liczby nabywców bądź chociażby, w przypadku supersamów, zwielokrotnienie zysków.

Telebimy

Autor: vikkiq
Źródło: http://www.flickr.com
Sęk w tym, aby z daną formą reklamy trafić do jak największego grona odbiorców. I, co najważniejsze, sprawić, by chcieli na nią spoglądać, nawet jeśli w danym momencie zupełnie nie mają na to ochoty. Z tej przyczyny rekordy oglądalności biją reklamy w radiu i w telewizji. Posiadają one jednak jeden podstawowy mankament : bywają nieziemsko kosztowne, a co za tym idzie, praktycznie nieosiągalne dla większości usługodawców.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku i równocześnie respektując reguły, jakimi kieruje się marketing, agencje reklamowe oferują nowoczesne formy przekazu, a pośród nich dużą popularnością cieszy się telebim – strona internetowa.

Te interesujące posty mają swoją kontynuację. Masz ochotę się z nią zapoznać? Zatem idź do serwisu (http://a-pro.pl/hurtownia-elektryczna/) i tam ciesz się nowymi wątkami.

Jego wynajęcie przewyższa oczywiście koszt wynajęcia zwykłego bilbordu, ale i tak jest to tańsze rozwiązanie niż spot. A cała przygoda z rzeczonym wynalazkiem rozpoczyna się często od telefonu przedstawiciela agencji reklamowej lub nadesłanej przez niego propozycji sprzedażowej. Poznajmy zatem argumenty, którymi jest w stanie przekonać przedsiębiorcę do zainwestowania w taką właśnie formę reklamy.

Plakat

Autor: Jun Ye
Źródło: http://www.flickr.com

Telebim – daily motion – ma jedną ważną zaletę, dzięki której ma przewagę nad konkurencyjnymi formami przekazu w reklamie.

Jeżeli możesz zdobyć inne dane na opisywany temat, to skorzystaj z tego oraz kliknij na umieszczony poniżej odnośnik i przeczytaj przykłady.

A mianowicie jest w miarę nowym wynalazkiem, przez co już nieprzypadkowo zwraca uwagę przechodniów. Następnym niekwestionowanym atutem pozostaje fakt, że świecący ekran w sposób szczególny działa na ludzką psychikę, co już zostało udowodnione naukowo. Kolorowe i szybko przeobrażające się obrazy kierują na siebie uwagę przygodnych przechodniów albo osób czekających na trolejbus.

W tym przypadku sprawdza się rzeczona powyżej reguła: niedoszły klient nie ma wyboru i nawet bezwiednie popatrzy na telebim. I właśnie o to chodzi, ponieważ już jedno wejrzenie potrafi zdziałać cuda. W taki sposób utrwala się wizerunek marki oraz slogan reklamowy, o czym nasi obserwatorzy najprawdopodobniej jeszcze nie wiedzą. Zresztą reklama ma oddziaływać również, a może nawet nade wszystko, na naszą podświadomość. W końcu niejednemu z nas zdarzyło się w czasie porannej kąpieli podśpiewywać pod nosem zasłyszany tydzień wcześniej slogan zaprezentowany przez nieznaną artystkę.