

Może się zdawać, że billboard sprawdza się w każdej sytuacji, w której pragnie się rozpowszechnić swe towary albo usługi, ale niestety nie jest to prawdą. Podstawowym kryterium, które decyduje, czy reklama zamieszczona na nośniku dotrze do odpowiedniej grupy odbiorców, jest lokalizacja billboardu lub telebimu. Billboardy w większości przypadków są montowane przy ruchliwych drogach, skrzyżowaniach ulic, rondach, jak także w centrum miasta lub przy popularnych obiektach: jak dworce, galerie handlowe bądź lotniska. Im pomyślniejsza lokalizacja, tym więcej ludzi ma szansę zobaczyć reklamówkę, a co się z tym łączy: większa szansa, że odniesie ona zamierzony skutek. Przykładowe miejsca na billboardy można zobaczyć tutaj: daily motion.

Znajdź billboard w agencji reklamowej
Wynika z tego, że billboardy umieszczane gdzieś na peryferiach miasta czy przy małych uliczkach mogą być nieopłacalne.
Nie ociągaj się – sporo wiadomości czytaj pod adresem, który dla Ciebie opracowaliśmy. Jeżeli będziesz miał jakieś pytania – chętnie na nie zareagujemy.
Szukanie odpowiedniej lokalizacji pod billboard musi być dosyć trudne, mimo wszystko w większości wypadków nie musi być to obowiązek przedsiębiorcy. Specjalizują się w tym ludzie pracujący w agencjach reklamowych, którzy zajmą się wszystkimi zagadnieniami i zezwoleniami powiązanymi z wynajmem działki lub instalacją nośnika. Osoba, która pragnie zamieścić swoją reklamę na billboardzie, nie musi więc poszukiwać atrakcyjnego położenia, ale powinna udać się do takiej agencji, aby zapoznać się z położeniem nośników, jakimi ona dysponuje. Dla zainteresowanych więcej informacji można odnaleźć w tym miejscu:
Naturalnie trzeba liczyć się z tym, że billboard położony w naprawdę dobrym oraz strategicznym miejscu będzie drogą reklamą, tymczasem słabsze lokalizacje mogą być tańsze. Jednak należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy lepszym posunięciem będzie ograniczać koszty, lecz nie być pewnym skuteczności reklamy, czy jednak zainwestować większe pieniądze w rzeczywiście skuteczne miejsce, które da zakładowi realny i bezzwłoczny zysk.