Jeśli szukasz bardzo dobrej reklamy, rozejrzyj się za billboardem położonym w świetnej okolicy

Jeśli szukasz bardzo dobrej reklamy, rozejrzyj się za billboardem położonym w świetnej okolicy

21 września 2018 Off By admin
Billboard jest uznawany za niezwykle skuteczną formę reklamy. Jest wyposażony w sporą powierzchnię, na której ma się możliwość zamieścić pokaźny afisz zachęcający do nabycia konkretnych produktów albo do skorzystania z usług zakładu. Jednakże żeby billboardy właściwie spełniały swoją rolę, powinny mieścić się w naprawdę dobrym miejscu.

Promocja

Autor: Steve Snodgrass
Źródło: http://www.flickr.com
Nie każdy billboard jest równie dobry

Może się zdawać, że billboard sprawdza się w każdej sytuacji, w której pragnie się rozpowszechnić swe towary albo usługi, ale niestety nie jest to prawdą. Podstawowym kryterium, które decyduje, czy reklama zamieszczona na nośniku dotrze do odpowiedniej grupy odbiorców, jest lokalizacja billboardu lub telebimu. Billboardy w większości przypadków są montowane przy ruchliwych drogach, skrzyżowaniach ulic, rondach, jak także w centrum miasta lub przy popularnych obiektach: jak dworce, galerie handlowe bądź lotniska. Im pomyślniejsza lokalizacja, tym więcej ludzi ma szansę zobaczyć reklamówkę, a co się z tym łączy: większa szansa, że odniesie ona zamierzony skutek. Przykładowe miejsca na billboardy można zobaczyć tutaj: daily motion.

Reklama

Autor: Steve Snodgrass
Źródło: http://www.flickr.com

Znajdź billboard w agencji reklamowej

Wynika z tego, że billboardy umieszczane gdzieś na peryferiach miasta czy przy małych uliczkach mogą być nieopłacalne. Szukanie odpowiedniej lokalizacji pod billboard musi być dosyć trudne, mimo wszystko w większości wypadków nie musi być to obowiązek przedsiębiorcy. Specjalizują się w tym ludzie pracujący w agencjach reklamowych, którzy zajmą się wszystkimi zagadnieniami i zezwoleniami powiązanymi z wynajmem działki lub instalacją nośnika. Osoba, która pragnie zamieścić swoją reklamę na billboardzie, nie musi więc poszukiwać atrakcyjnego położenia, ale powinna udać się do takiej agencji, aby zapoznać się z położeniem nośników, jakimi ona dysponuje. Dla zainteresowanych więcej informacji można odnaleźć w tym miejscu:

Lepsza lokalizacja więcej kosztuje

Naturalnie trzeba liczyć się z tym, że billboard położony w naprawdę dobrym oraz strategicznym miejscu będzie drogą reklamą, tymczasem słabsze lokalizacje mogą być tańsze. Jednak należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy lepszym posunięciem będzie ograniczać koszty, lecz nie być pewnym skuteczności reklamy, czy jednak zainwestować większe pieniądze w rzeczywiście skuteczne miejsce, które da zakładowi realny i bezzwłoczny zysk.