Moc dobrze dobranego opakowania jest faktycznie wielka. Przekonaj się, jaki ma to wpływ na decyzje zakupowe

Moc dobrze dobranego opakowania jest faktycznie wielka. Przekonaj się, jaki ma to wpływ na decyzje zakupowe

21 września 2018 Off By admin
Opakowania reklamowe są tym elementem reklamowym, który w sposób dość niespodziewany dla klienta kreuje i utrwala wizerunek firmy lub produktu. Opakowania reklamowe powinny przede wszystkim spełniać ważne funkcje – są opakowaniem dla towaru kupowanego bardzo często w sklepie, reklama w takiej sytuacji jest jakby elementem dodatkowym.

Opakowania

Źródło: roboplast.com.pl
Co najistotniejsze opakowania reklamowe jednocześnie zaspakajają konkretne wymagania w przeciwieństwie do innych materiałów reklamowych – funkcji takiej nie spełniają ani reklamowe ulotki, ani plakaty czy pozostałe formy reklamy. Opakowania reklamowe możemy w zasadzie porównać do typowych reklamowych gadżetów – przedmiotów przekazywanych klientom bezpłatnie, użytecznych a przy tym w sposób bardzo dyskretny promujących dany artykuł, markę czy firmę. Dobry producent opakowań wie, jakie rodzaje opakowań pozyskiwać. Czy będą to opakowania z folii czy tektury, najbardziej sprzedają się te, co właściwie zachęcają klientów.

Opakowania reklamowe w postaci kreatora wizerunku firmy są także elementem tak zwanego corporate identity, czyli identyfikacji wizualnej firmy. Tworzone pod tym kątem opakowania są więc składnikiem większej całości mającej za zadanie kreacje konkretnego obrazu przedsiębiorstwa wśród klientów – aktualnych klientów, co oznacza tych którzy już zakupili produkt, lecz również tych potencjalnych – opakowanie (kliknij po szczegóły) przenoszone chociażby na trasie sklep – samochód jest formą bardzo mobilnej promocji (odwiedź stronę Wiadomo, że to kwestia projektu, jeżeli opakowanie (frc.com.pl/) jest odpowiednio zaprojektowane, tak jak w sposób przyciągający uwagę wybranej grupy klientów – z pewnością do nich trafi.

Wizerunek firmy – już zaprojektowany i wykreowany warto utrwalić w świadomości klientów. Co ważne. opakowania reklamowe będą do tego perfekcyjnie. Ich funkcjonalność i sposób wielokrotnego użytkowania sprawia, że choćby jeden raz otrzymane przez klienta opakowanie jest w stanie systematycznie przypominać o firmie i artykule.

W ten sposób przyczyniamy się do utrwalenia wizerunku marki. I to chyba podstawowe zadanie, szczególnie w kontekście czysto ludzkich zachowań – przeważnie jesteśmy zbieraczami i nie pozbywamy się przedmiotów, które są estetyczne i niezwykle praktyczne. I tak to właśnie funkcjonuje, że niby opakowanie to tylko dodatek do właściwego produktu, a w rzeczywistości to ważny element większej całości. Powinniśmy o tym pamiętać.