Czym są programy lojalnościowe i jak można uzyskać z porady przedsiębiorstw zewnętrznych by właściwie wcielić je w życie?

Czym są programy lojalnościowe i jak można uzyskać z porady przedsiębiorstw zewnętrznych by właściwie wcielić je w życie?

21 września 2018 Off By admin
Czy Twoim problemem jest powiększenie lojalności Twoich klientów względem danej firmy lub marki? Jeśli tak, to skonstruuj swój program lojalnościowy lub wykorzystaj jego elementy takie jak m.in. konkursy czy też couponing.
Na rynku nie brak jest firm wyspecjalizowanych się w konstruowaniu i obsługiwaniu programów motywacyjnych, konkursów a także reklamy, które proponują wspaniałe know-how, dobrze przygotowany zespół, sprawdzone narzędzia oraz korzyści skali.

Ich konikiem jest mianowicie marketing relacji. Realizują programy lojalnościowe, partnerskie oraz konkursy. Atutem takich firm jest zupełna obsługa: strategia, doradztwo prawne, a także naliczanie podatków od nagród, komunikacja SMS czy maile, newslettery oraz infolinia. Niektóre firmy pracują własnym zespołem IT, zatrudniają programistów, zbudowały i poszerzają program lojalnościowy – specjalne oprogramowanie, które solidnie obsługuje każdy typ programu motywacyjnego czy konkursu. Dla swych odbiorców wcielają dedykowane programy lojalnościowe wykorzystujące gotowe moduły takie jak m.in. bazy danych, segmentację grup docelowych, naliczanie i redempcji punktów, a także katalogi nagród, strony internetowe do obsługi systemu i raportowanie. Część przedsiębiorstw posiada własne centrum logistyki nagród, do jakiego to zadań należy odpowiedni wybór i zapewnienie osiągalności nagród, zakup i magazynowanie, a także pakowanie i konfekcja, wysyłka i dostarczenie nagród oraz obsługa reklamacji. Cechą dodaną są natomiast badania satysfakcji uczestników programów B2B i B2C.
przewożenie samochodu na przyczepce

Autor: amateur photography by michel
Źródło: http://www.flickr.com
Program motywacyjny i programy lojalnościowe to istotna sprawa. Zasadą efektu systemu jest takie odnalezienie wykonawcy, który stałby się najlepiej odpowiedzialny za zaplanowanie, przeprowadzenie, jak również ocenę efektów całego przedsięwzięcia. Obsługa programów lojalnościowych to dość trudna część. Są jednakże Przedsiębiorstwa, które ten element spełniają! To w końcu one robią dla Ciebie rozwiązania dopasowane do Twoich wymagań. W tym znajduje się obsługa programów lojalnościowych i całego projektu przez jedno przedsiębiorstwo, mierzalne zwiększenie lojalności swych odbiorców oraz tworzenie pozytywnego obrazu Twojego przedsiębiorstwa.

Ponadto w ofercie znaleźć można logistyczne, prawne i techniczne sporządzenie programu lojalnościowego, wsparcie dla uczestników programu lojalnościowego lub konkursu za sprawą rozmaitych środków komunikacji (call center, e-mail, wysyłanie SMS, przesyłka pocztowa).