I jak tu nie biegać?

I jak tu nie biegać?

21 września 2018 Off By admin
Jeśli jeszcze nie połknęliście biegowego bakcyla lub bezustannie zdecydowanie opieracie się namowom bliskich, którzy sugerują wspólny bieg, załóżcie sobie plan na najbliższy miesiąc: spróbuję. W końcu nic nie tracę, mogę tylko zyskać.

Buty do biegania PUMA Faas 600

Autor: PUMA
Źródło: treningbiegacza.pl
Tysiące Polaków zakochało się w bieganiu, to fakt. Dlaczego wybierają bieg zamiast telewizora? Dla zdrowia, odstresowania się, udowodnienia sobie i innym, że potrafią.
Dodatkowo to tani sport, albowiem aby uprawiać jogging niekonieczne są przebyte kursy czy profesjonalne oprzyrządowania. Powinniśmy posiadać jedynie dobre buty, ”oddychające” ubranie sportowe i… ruszamy w trasę.

Stopy to część ciała szczególnie narażona na różnego rodzaju kontuzje podczas joggingu. Z tego powodu tak istotnym jest, aby wybrać model obuwia zaprojektowany specjalnie do joggingu. Godnymi uwagi, wyjątkowo cieszącymi się wielką popularnością, są buty Puma Faas 300. O niskiej wadze, sprężyste, pozwalają biegać naprawdę szybko, zapewniając przy tym należyty komfort.

Delikatna jak pajęczyna cholewka oprócz tego, iż ciekawie wygląda, daje też bardzo dobrą wentylację. Są to buty sportowe, które powinny spodobać się każdemu biegaczowi, ceniącemu minimalizm.
Dobrze kiedy ubranie sportowe daje nam uczucie swobody i lekkości, a płaskie szwy pomagają uniknąć nieprzyjemnych otarć i podrażnień. Powinny nas też zainteresować elementy odblaskowe (znajdujące się zwykle przy kołnierzyku) oraz kontrastowe wstawki, które poprawiają naszą widoczność.
I nie zapominajmy, trening wczesną porą tudzież wieczorem w chłodniejszy dzień wymaga założenia koszulki do biegania z długim rękawem.

Odbiciem naszej sprawności fizycznej jest tętno spoczynkowe – jeśli jest w dobrej formie, mamy niższe tętno. A wiedzmy, że im wolniej bije nasze serce, tym większe mamy szanse na długie życie. Tętno spoczynkowe badamy rano, najlepiej w pozycji leżącej. Wiedząc jakie posiadamy tętno, jesteśmy w stanie kontrolować codziennie stan organizmu i pod tym kątem dostosowywać poziom treningów.

Amatorzy joggingu uważają, że jeśli biegniemy wolno 21 kilometrów i przez ten czas nie udało nam się rozwiązać problemu, to jest on nierozwiązywalny. Dlatego biegajmy, a na pewno znajdziemy wyjście z każdej sytuacji.